Reklamationer

Om du som köpare önskar reklamera en produkt ber vi dig kontakta oss snarast efter det att du uppmärksammat en avvikelse på produkten.
Vi ber er att vara väldigt noggranna då ni får fönstren till er med en speditör. Kontrollera noga att produkterna är hela innan ni signerar speditörens följesedel för mottagande av gods. När följesedeln är signerad har köparen godkänt produkterna.

Om fel uppmärksammas på produkten ber vi er inkomma snarast skicka mail till info@mentafonster.se :
 

  • Förklarande text/beskrivning av felet.
  • Bifoga bild på fel
    (observera att inte mailet skall överstiga storlek på 10MB, då det är troligt att mailat fastnar i något filter)

Skicka din reklamation till Menta Fönster

Kontakta oss för mer information

Ni är välkomna att kontakta oss via telefon, mail eller vår chatfunktion.
Vi hjälper er gärna med de frågor ni har.
Välkomna

Det är vi som hjälper dig på Menta Fönster
Powered by Octaos Webshop